Hollywood baby

Saker från Svenska Hollywoodfruar jag inte skulle tacka nej till:

- Anna Ankas rumpa
- Maria Montazamis bil
- Suzanne Sapersteins bankkonto
- Päivi Hackers båt


Men det är faktiskt det enda. Vi vrider oss i av sekundärskam i sofforna, och jag kan inte låta bli att undra hur man klarar av att leva typ Montazamis liv. Jag får krupp om jag går hemma och är sysslolös en enda dag. Tänk då ett helt liv. Hur undviker man depressioner då? Man köper tofsar...men sen då?

Nej jag tycker faktiskt synd om dem, kanske främst den där Maria. Hon verkar ju vara söt och glad, men väldigt väldigt ensam. Jag tror att hon skulle behöva en annan hobby än tofsar och att sätta på läppstift. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0