Get ready!

Nu är en ny dator på väg hem. Äntligen. Finally. At last... Det blev en HP från någon internet-site som jag inte har koll på. Det är bra att Johan beställde, då kan jag skälla på honom om den inte blir bra. Clever lassy!

Nu har vi ätit pannkakor och tittar på Wipeout. Folk är dumma. Och i vissa fall även ganska äckliga. Fast det skulle var skoj att få testa den där banan, off camera. Jag tror inte det skulle gå så bra för mig faktiskt. Ungefär lika bra som för Kleerup kanske?

Imorn blir det jobb för mig, riktigt skoj! Ska bara orka släpa mig till duschen och tvätta håret först...zzz...jobbigt...

Auf Wiederhören

Kommentarer
Postat av: Ln

Fick du dina pannkakor tillslut?? :)

2010-03-15 @ 11:51:38
URL: http://Ebonite.se/Ellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0