Ge Dom Våld!

Dagens jävligaste var att jag vaknade upp med två fotbollar nerkörda i halsen och en huvudvärk som liksom blixtrar. Lite som tandvärk i skallen. Surt sa räven.

Nu har jag dundrat på med ett par Ipren, apelsin och lite peppig powermusik...fast väldigt väldigt lågt...

Dagens bästa spellista för små stackars flickor med flunsa är:

Hästpojken - Gitarrer & bas, trummor & hat
Vapnet - Ge Dom Våld
Björn Afzelius - Odyssevs
Neil Young - Cortez the  killer
Hästpojken - Cyklar och knark

Nu ska jag bädda ner mig ännu lite mysigare under mitt täcke med värmegrad fem och vänta på att Johan kommer hem. Jag tycker att man ska få Vaffa - Vård av Flickvän, för det är väldigt väldigt jobbigt att måsta skala sin egen apelsin faktiskt.

Dagens positiva var att jag faktiskt var duktig och skrev klart skolarbetet igår, så jag slipper känna stress över det nu. Men jag vill jobba. Jobb ger pengar. Pengar ger Jeans. Jeans gillar vi.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Krya på dig syster! Själv äter jag en god sopplunch i lugn och ro innan jag ska hämta mini-Alvåg på dagis. Kram och hälsa med dig :-)

2010-03-11 @ 12:48:26
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0