Duktig tjej!

Idag har det varit en sån där grym dag då jag hann städa, skriva ett seminariearbete och gå en promenad - allt innan klockan slog tre. Jag blir mer effektiv ju mer jag har att göra.

Imorn blir det hockey hos Patrik och Rebecka. Timrå - Djurgården står på menyn, vilket ska bli spännande även om jag inte direkt har sett mycket elitserie i vinter... Lika bra det kanske?

Det här är en ruggigt oinspirerad blogg för tillfället. Men jag antar att jag har lite svårt att skriva om livet medan det pågår. Det blir inte så många minuter här varje dag. Men håll ut, snart har jag all tid i världen igen, och då vet ni ju hur det brukar se ut...

Och om precis en vecka så vet vi om vi vill bli knappa två miljoner fattigare. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Foppa

Har ett bra tips. Smygspela en slant på Djurgården så blir du glad även om Timrå inte skulle vinna... Hatspel kallas det. Säger en som har en större slant investerat på att Timrå ska ta guld i år. 40 ggr pengarna var senaste oddset jag spelade till...

2010-03-10 @ 22:29:10
Postat av: Åsa

Ja jag är i alla fall glad att jag inte hatspelade på ett SM-guld till MoDo, det hade ju varit som att lägga pengarna på parkeringen och bränna upp dem ;)

2010-03-11 @ 21:51:55
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0