Äckelsegt

Dö dator dö. Och det gör den snart. Den blir bara sämre och sämre för var dag som går, och snart kraschar den väl helt? Idag har den hängt sig 512 gånger, och jag är nära att göra detsamma.

Nu har jag skickat sambon till Birsta för att köpa en ny. Få se om han hittar någon bra. Sen är det väl bara att tokrensa den här skiten och se om det går att få liv i den. Men från och med nu ska vi ha en i reserv. Jag orkar inte med den här Cro-magnon-datorjäveln längre. Kokoo...

Idag har det i alla fall fikats på stan med fina Emma, och jag har postat mitt arbete. En bra dag. På det hela taget. Nu ska jag gosa ihop i soffan med Liam Norbergs Insider och bara njuta av att det är söndag, jag mår bra, solen skiner och livet är fint fint fingemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0