True match?

Oh damn vilken vecka det här blev då. Ledig vecka? Tror inte det.

Jag funderar. Funderar på roliga och trevliga saker. Funderar på det faktum att jag har så många bra och fina vänner. Trots, eller kanske på grund av, att jag säger vad jag tycker och inte krusar och fjäskar i onödan. Falska människor får falska vänner. Och jag får de riktiga och bra. Så det tackar jag för idag. Att jag har fått så mycket vett i skallen att jag inte springar runt och lismar och ställer mig in. Tack mor och far för att ni gjorde mig till en rak och tvär människa. Det har faktiskt visat sig riktigt bra i slutändan!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sambon har varit borta i tre timmar i skidbacken och jag har bara legat här och inte gjort något vettigt. Man skäms fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0