Stig Helmer?

Jag tror att jag är tillsammans med Stig H. Ni vet han som sover med pjäxorna på. Min Stig H lyckas alltid med det otippade han också, som exempelvis att totalt slå sönder sitt ögonbryn genom att skalla en pall med bröd...?!

Idag har det varit rena Amundsen-temat i Härnösand. Att gå på ICA kändes som en polarexpedition modell större, och den goda ambitionen att knata ner på bokhandeln lades snabbt på en hel massa lager av is. Det har faktiskt blåst småspik, vilket gjorde dagen till en mysig hemmadag istället för en fullspäckad skolupplevelse. Lite tråkigt, men bättre än att riskera döden längs vägen tillsammans med en massa idioter som inte har fattat det där med att anpassa hastigheten. KateW 75 år gillar er inte, osnutna ungar!

Hur som haver så blev det en pocket från ICA istället, Mark Billinghams senaste lättsmälta brittiska kriminalare. Skönt bortkopplande för hjärnan. Ikväll bjuds det på underhållning hos Ellen på Hälletorp, tack raring för att jag får fly Xboxet härhemma...för det är nämligen veckans underhållning som det verkar.

Off we go. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0