Nyårslöfte?

Jag är verkligen inget stort fan av nyårslöften. Oftast är de krystade och överges snabbt. Typ "jag ska börja träna/sluta snusa"... Jag ser inget nöje i att lova sig själv så oviktiga saker.

Dock har jag för 2010 satt upp ett antal delmål. Eller noga specificerat tre styckna. Dessa tre saker bör inträffa under kommande år, oavsett vilka metoder som krävs.

1. Flytta till hus. Det är helt enkelt dags nu.
2. Ta examen och få ett helt heltidsjobb. Gärna på bank, men det är ett måste med ekonomi.
3. På allvar ta tag i vissa livsavgörande frågor.


Där har ni mitt 2010. Klart och betalt, det börjar som sagt bli dags för förändring nu.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Livsavgörande frågor? Har du packat Johans väska eller ska ni skaffa barn?! God fortsättning!

2010-01-02 @ 13:47:43
URL: http://www.cramp.se
Postat av: Åsa

Tack detsamma! Nej det är ingen oavsiktlig viktökning på G, och har Johan packat har han gjort det i smyg. Den mest livsavgörande frågan just nu är väl typ hur jag ska lyckas få Johan att klippa navelsträngen med den här fantastiska utvecklingskommunen som stavas Härnösand. Tips mottages villigt!

2010-01-02 @ 16:26:02
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag ska fundera åt dig!!!!! :) Dags för en deal? Om du flyttar "neröver" skaffar jag en bil. Två vuxenpoäng som skulle göra det enklare för oss att umgås. PS: Vad brun? och fin du är på bilden.

2010-01-04 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0