Live Act

Idag är det studier på toppnivå (?) som gäller. Ergo, detta blir mitt enda blogginlägg på ett bra tag. And then I'll better make it a good one. Som handlar om väsentligheter. Hm.

Jag skulle kunna förklara för er varför jag inte gillar livekonserter på samma sätt som alla andra normala människor gillar livekonserter. Jag skulle kunna lägga ut texten om varför det roligaste som finns är när dumma och småaktiga människor blir lämnade. Jag kan tvivelsutan skriva fina ord om ingenting, betydelselöst och innehållslöst. Eller lista dagens bok. Det gör jag ganska ofta. Men jag nöjer mig med att konstatera att jag är glad att jag är jag och inte du.

Nu mer skola, snart kommer UPS och sen ska det väl lagas middag. Hoppas på en stillsam afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0