CC Cowboys?

En lite konstig sak hände mig idag. Och den är lite pinsam också faktiskt, hur naiv och fåfäng er söta KateW egentligen är.

Upprinnelsen till hela historien börjar igår, då min kära vän och förtrogna miss Ellen vänligt nog lät mig ärva en väldigt söt och oanvänd BH av henne. Till saken hör att damen ifråga är rätt bystig, så det var nog överraskande att hennes BH, även om den var (och alltid har varit) för liten för henne satt som ett smäck på mina myggbett.

Men, och här kommer det stora mysteriet. Idag tittade jag på lappen som sitter i ryggen, och det står inte mindre än 75C. C? Jag tappade hakan och har inte plockat upp den än.

Så nu finns det alltså tre tänkbara alternativ:

- Min plankiga överkropp är bara en synvilla, ett hjärnspöke. I själva verket ser jag ut som Pamelas förrymda syster. Mindre troligt.

- BHn sitter inte så bra på mig som jag egentligen tror. Också mindre troligt, eftersom den är hur skön som helst.

- Den dumma jävel som har sytt dit lappen var slarvig/oaktsam/dyslektiker och trodde att han sydde dit ett A. Helt klart troligt och den enda egentligt rimliga förklaringen på gåtan. För hur jag än vrider och vänder på det så kan man aldrig få två lime till två meloner. Det går liksom inte ihop...

Men lite häftig känner jag mig allt... C... Jösses som man säger... Grattis Johan.

Ett helt inlägg tillägnat mina behag. Men någon bild får ni inte. Ni får nöja er med att jag säger C C C!

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Va+! Ingen bild. Nu blir jag besviken. Kanske bjuder jag på en bild idag istället...

2010-02-02 @ 15:56:53
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Och vilken bild sen!! UNDERBART!

2010-02-03 @ 08:17:41
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0