Bye bye baby

Nu har Johan åkt till Mora och jag åker snart till mor (ha ha)

Ska spendera några dagars tentapluggande och tentaskrivande varvat med kattpussar och kamineldning. Och mammas mat såklart. Och slänga käft med med min far. Det är han och jag bäst på i hela världen tror jag nästan.

Igår hittade vi "våra" tapeter också. Vi satt här i förrgår och flummade framför TVn och sen bara bestämde vi oss att nu ska vi styla om sovrummet. Sagt och gjort, igår åkte vi på Fresks och hittade de snyggaste tapeter jag har sett på länge. Diskreta med lyxiga. Lite herrgårdskänsla, om man nu kan få sådan i en skruttig lägenhet... Men vi blir väl troligtvis kvar här nåt år till, och då känns det lika så bra att sätta igång nu.



Precis såhär blir det. Fint som snus. Pergola by Duro. Oh ja. I väntan på hus så duger det här finfint.

Ett par dagars bloggtystnad väntar. När vi hörs igen har jag förmodligen frysen full med orre. Som enligt lexin översätts med black grouse, men enligt Johans fina jaktfilm från tidigt 90-tal översätts med black cock. Jag är personligen kluven, men om någon är sugen på black cock kan ni ju komma förbi, jag lär få frysen full?!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Absolut, vi pratas i helgen. Jag är faktiskt ledig i helgen, så vi hörs! Lycka till med tentor osv...



Kram syster från en annan syster.

2010-01-13 @ 17:58:41
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0