Avd. att vara ett charmtroll

Det är ju så jäkla enkelt. Men för mig går det i vågor. Ibland vill jag vara mitt i allting, ibland vill jag bara sitta ifred. Men det är fan inte svårt att träffa nya människor. Det blir dagens reflektion. Att jag inte är folkskygg alltså. Skönt att veta.

Ikväll har vi bara suttit platt på arslet i soffan - sett på TV och ätit lite gott. Imorn halvdag på jobbet och sen ledig onsdag. Fika med Helena imorn och sen Koltrasten på aftonen. Det har lovats hockey och Playstation...spännande!

Nästa vecka drar satans-helvetet igång igen, jag kan säga såhär - det går inte att hålla det tempo jag har gjort. Jag har stagnerat nu. Men lika glad för det är jag. Fast gladast är nog magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0