Tillägg

Det är en massa människor som har peppat och stöttat. Lyssnat och uppmuntrat. Tack så mycket.

Jag vet att jag oftast är ironisk i min blogg. Att jag gläfser om åsikter till höger och vänster. Att jag kanske till och med i mina värsta stunder är lika okänslig och burdus som de personer jag nu spyr galla över för att de gör sig lustiga över/raljerar/fördömer vår situation.

Men alla ni som hejar på. Som tycker att jag, fastän jag är ganska hård och kantig själv, ändå har rätt att försvara mina älskade när jag tycker att de blir orättvist bedömda. Ni är ganska stora människor ni. Så tack. Faktiskt ett stort och uppriktigt tack.

Och roligt nog är det faktiskt inte skämten jag tar illa vid mig av. Så jag tänker fortsätta med min grova humor. Det är de tvärsäkra besserwissrarna som stör. Och blir jag en sån så var inte rädd att sparka mig i röven. Pppp-eople in ggg-glasshouses shouldn't sss-sink sh-sh-ships...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0