Sasha Cohen

Ålrajt. Då var det officiellt då. Efter att ha haft skridskorna på hyllan i 14 år kan man inte gå ut och dominera. Något hoppande blev det inte - ett par fjuttiga piruetter, lite översteg och några stegkombinationer. Men snurrig blev jag.

Fyra varv i piruett och sen mådde man som en sen lördagsnatt på Big Boy. Jag kan rekommendera det under rubriken billig fylla. Det konstiga är att jag aldrig känt några såna tendenser förut, kan inte ens dra mig till minnes att jag blev yr första gången jag gjorde en piruett. Men ja, man glömmer så fort.

Idag är jag alltså bitter på mig själv för att jag har låtit grillorna stå i just det 14 år... Det är nämligen sjukt kul att åka. Och nästa gång ska jag nog våga mig på ett hopp. Fast då är det nog bäst att jag tar med mig ryggskyddet...

Summa summarum. Jag sög inte tokhårt, men jag var heller inte lika bra som jag mindes... Sasha Cohen har inget att frukta om jag säger så...idag var jag mer Sasha Baron Cohen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0