Pump up the jam, pump it up while your feets are stomping...

Body Pump yet again. Mer vikter på stången, mer svett, mer ont men också mer självgodhet och ett nytt stuns i steget.

Fan vad det är skönt att träna egentligen. Efteråt alltså.

Nu soffmys med söt sambo. Har ätit en halv fläskfilé och ett halvt kilo strips toppat med chili-bea. Man blir hungrig av att anstränga sig. Inte ofta jag äter mer än Johan, men idag hände det. Frågan är väl bara hur nöjd jag bör vara över det?

Imorgon jobb hela dagen. Skoj, men drygt med bussen. Tack och lov skulle det enligt de som vet inte vara minus en miljon grader imorn, så det kanske kan gå ganska smärtfritt ändå?

Night night.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att höra att du är igång och tränar! Kämpa på :-)



Visst är Fonda dress grymt snygg! Vore jag miljonär så skulle jag livnära Odd Molly. Dom skulle inte behöva någon annan kund än mig ;-)



Kramis syster!

2010-02-27 @ 08:02:36
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Håkan

Gällande träning så rekommenderar jag starkt pilatesbollen vid situps. Det blir liksom rutor på fettet, helt perfekt.

2010-02-27 @ 12:48:27
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Åsa

Jossan: Jag skulle inte put their kids through college - men just den där är fin :)



Håkan: Gropar på fettet har jag redan - det kanske blir finare med rutor?

2010-02-27 @ 17:04:27
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0