Prick-teaser of the year

Ta-ta-tam! Ewa Söderberg i Allehanda: "Jag var nära att avgå".

Vadå nära? Vad ska vi tycka. Stackars Ewa? Snarare lär väl milisen i stugorna besluta att göra det rejälare nästa gång. Avföring i brevlådan och sånt. Det räcker ju uppenbarligen inte med att bara demonstrera sitt missnöje. Då är hon ju bara nära att avgå? Lur-Ewa...

Jag vill tillägga att min stående ståndpunkt, oavsett nytillkomna skandaler, är att Landstinget bör utrotas eller åtminstone slimmas till rejält. Och får jag någonsin jobb där så tänker jag radera den här bloggen. Snabbare än blixten.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Tyvärr är jag då anställd av landstinget, så i min censurerade blogg hittar du då inga skällsord. Ojoj, de där politikerna som styr landstinget, dom gör minsann ett bra jobb dom!

2010-02-10 @ 21:39:15
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: KateW

Haha, jag bugar, bockar och gör avbön omedelbart ;)

2010-02-10 @ 22:16:05
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0