Nu får det vara nog!

Det är så orättvist, så fel och så hemskt. Konspirationen mot svenskarna i Vancover är smaklös och otäck och vi ska alla tacka Gud, also known as Jacob Håård, för att han har uppdagat vad som pågår.

Eller är det verkligen så.
 
Tråkigt att Persson skulle sluta som en vägbula, tråkigt att skidskyttarna sköt bort sig, tråkigt att Jönsson inte kunde hålla ihop det hela och tråkigt tråkigt tråkigt med alla satans fjärdeplatser.

Men allvarligt nu. Sluta blåsa upp allt till orimliga proportioner. Det var väl så vitt jag kunde se en hel del åkare som tog sig helskinnade utför "dödsbacken". Är det en komplott mot Svedala så är det en taffligt iscensatt sådan. På min ära.

Jag är så trött så jag håller på att spy nu, kanske ska natta en liten stund innan det är dags för hockey på Koltrasten? Jupp, det blir uppesittarkväll med tilltugg inatt. Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0