När vi köper hus...

...då lovar jag Mr Wallin dyrt och heligt att han ska få ett eget rum hos oss!



Nu har vi varit hos Johans farmor för lite fika och firande. Hittade även några gamla fotoalbum på min sambo i tonåren. Så nu är det utjämnat för alla tusen fula kort på mig i pottfrisyr som Johan har fått se... Vi hade även lyckats välja ut trisslotter som present som gav två tusen i vinst, vilket aldrig har hänt tidigare. Så nu ska vi nog kila ner och köpa några åt oss själv och se om det kan bli några tre TV-rutor eller inte?!

Imorn skola hela långa dagen. Skönt faktiskt, man blir ju helt psykad i skallen av att bara gå hemma och dra. Jag kan inte koppla av om jag inte har fått något vettigt gjort - att ligga på soffan och äta choklad är faktiskt förvånande nog inte tillräckligt för att jag ska trivas med livet...

OS-hockey nu, mindre intressant. Men vad gör det när jag fick fem nya böcker igår. Tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0