Må gott!

Fem nya böcker. Nyslipade skridskor. Äckligt mätt på god pasta med godare sås. OS på TVn. Och ett rött timrat torp från tidigt 1900-tal. Ja man lever ju bara en gång. Det kanske är receptet på en lyckad dag?

Nu jävlar gäller det Kalla! Om du vinner lovar jag att jag ska sortera och stryka ALLT i linneskåpet ikväll, ok?




Just ja. Idag återupplever jag min mellanstadietid och lyssnar på Popsicle. Vad skönt indie man var som 12-åring? Brainpool också. Kreddigt KateW, verkligen. Men jag har ALDRIG lyssnat på pojkband. Inte på Ace of Base heller. Det borde ge mig en gräddfil till Pärleporten den dagen gärningarna ska summeras?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har det du gör nu då Åsa? ;-) Akta vad du lovar...

2010-02-15 @ 21:32:00
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0