Jodå

Blev en skaplig dag trots absolut under-isen-humör. Fika på stan med ett gäng tjejer och sen OS i soffan. En bra bok och en dusch senare känner jag hur mina livsandar börjar återvända. Imorn blir det skola, skönt med lite stimulans. Jag tror seriöst inte att jag skulle klara av livet som hemmafru. Så sjukt omotiverande och onödigt. Vill Johan ha en hemmafru säger jag fan upp mig. Det säger jag bara...

Nu ska vi till farmor Iris och fika lite 80-årsfika. Eller ja, jag hoppas att fikat inte är 80 år, men ni förstår vad jag menar. På lördag blir det riktigt firande på Vägg i Vägg, men ikväll som sagt smarrigt kletfika.

Veckans höjdpunkt kan bli skridskor med Rebecka på torsdag - om vi kommer iväg. I mina egna ögon är jag fortfarande en fräsarfantom på grillor...återstår att se om det stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0