Funpark

Alltså Marcus Wallin - vilken sjuk Funpark du har byggt utanför ditt hus.

Vi har precis varit i Öje på födelsedagsfika, och jag fick äntligen se den omtalade Funparken. Den har belysning, rails, hopp och ramper. Och den är...handskottad. Var får folk (läs Marcus) sin energi ifrån?

Hur som haver en underbar kväll, med goda vänner, gott fika och Viggo såklart. Precis vad vi behövde. Fast jag fick köra. Jag som aldrig har kunnat skjutsa Johan tidigare. Jag har fått någon knäpp prestationsångest såfort jag ska sätta mig bakom ratten. Men det gick faktiskt riktigt bra. Jag backade som en Gud till och med.

Så nu blir det soffan och lite TV och sen sova i det nya sovrummet. Slantade 1200 pix för ett överkast idag också - men fint blev det! Hittade myspläd på Boom också som blev kanon. Nu fattas bara nya gardiner, några ramar och ljuslyktor, fönsterlampor, ett fårskinn och...eh OK det blir nog minst en vända till till Birsta...

Kommentarer
Postat av: erica

viggo stupade direkt ni hade åkt och jag fick köttfärssås till middag!

och förresten, funparken ligger i Vike, inte i Öje ;)

2010-02-12 @ 23:05:24
Postat av: Åsa

Hahaha, inget McD? :) Hoppas verkligen att Mr Funpark köpte Alla Hjärtans Dags-burgare åt dig!! Damn'it, jag kommer aldrig att lära mig var Vike blir Öje och tvärtom! Vöjke kanske? :)

2010-02-15 @ 19:10:49
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Ejkej

Jaha, till Birsta igen?! Å när ska en stackars småbarns mor få hänga på? Fast småbarnet hänger nog också på iofs.

2010-02-15 @ 20:45:52
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0