Dramaqueen

Det är väldigt svårt att på förhand veta hur man ska reagera när det händer något illa. Nu blev inte det här så illa tack och lov, men ändå ganska uppskakande - även från läktarplats.

Jag har kommit fram till att jag nog blir ganska knäpp när det händer något allvarligt runt omkring mig. Jag blir ganska praktisk och väldigt hönsig. Framför allt lägger jag alldeles för mycket tid på anonyma idioter som bara tycker vilt omkring sig på en kafferast.

Nu vänds det blad i boken. Vi kommer inte att prata mer om det här, annat än om någon närstående frågar. Igår var igår - nu är det idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara få säga en sak till! Gick ut på allehanda.se för att läsa om olyckan igår. Jag visste inte då att det var Johan men jag misstänkte det eftersom jag såg vilken bil det var. Så såg jag kommentaren som var skriven från Chaufförens sambo, då förstod jag att det var han eftersom kommentaren var så bra formulerad. Vet ju att du är knivskarp vad det gäller det svenska språket. ;)

2010-02-11 @ 19:53:10
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha, du är rolig du ;)Man tackar och bockar!

2010-02-11 @ 20:06:01
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0