Det är kärlek, ren kärlek

Jag är besatt av krämer. Inte jordgubbs och blåbärs. Utan dyra lyxiga som man kletar i ansiktet och på kroppen. Jag köper hellre en ny ansiktskräm än mat. Eller ja, nästan i alla fall. Att kleta in benen med något nytt och gott och gärna fruktdoftande är väldigt nära himmelriket.

I söndags fick jag så prova lite nya droger på SPA, och säkert som amen i kyrkan så lallade jag idag iväg och shoppade ny smörja på lunchen... En Decleor ansiktskräm i en burk som är så liten att den nästan inte syns. Och fyrahundra spänn. Det är inte helt normalt jag vet...

Men det är en skön känsla. Jag känner mig lite snyggare och framför allt mycket mjukare. Och sålänge den här jävla äckliga satans polarkylan frostbiter varenda kroppdel som man inte täcker med dun och fleece så tänker jag hänge mig åt mina laster. Fullt ut!

(Och om Johan nu tänker lägga ungefär 150 gånger så mycket på en skoter så är jag helt klart ursäktad, åtminstone i mitt eget huvud...)

Nu hejar jag på Kalla och Haag. Peterson var ju inte så bra han, men Hellner, vilken kille! En värdig arvtagare till Wassberg i avseendet smärtgränsen. Som de alltså båda skiter totalt i. Det enda felet med Hellner, vilket gör att jag inte riktigt kan titta när han blir intervjuad är att han besitter ett av de mest osexiga drag som en man kan ha. Nämligen stora och fuktiga plutläppar. Jag ryser vid blotta tanken. Det är nog bäst Johan att du gör din ansiktsgymnastik, för börjar läpparna hänga nere vid hakan så fungerar inte det här. Tyvärr.

I övrigt trött och lite snorig och lite svullen i halsen. Blir nog sängen direkt efter damfinalen.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Råkade just läsa en fd klasskompis blogginlägg, och ser att tema hudvård dyker upp på flera ställen...:

http://tillagnatminmoder.wordpress.com/2010/02/18/om-salva-for-livet/

Men det är ju fina förpackningar på dessa dyrgripar iaf, mycket finare än nån simpel Essexkräm... ;)



2010-02-23 @ 18:40:11
Postat av: Åsa

Haha :) Huddoktorn verkar vara man, och de tvättar sig ju som bekant med samma tvål i ansiktet som vi använder för att göra rent i toaletten ;) Fast lite onödigt är det allt...men ack så värt det såna här kalla och fnasiga morgnar :D

2010-02-24 @ 08:51:00
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Skruttet

Jag erkänner bredvilligt att huddoktorn i fråga var man, dessutom med skägg och således inte mycket plats över för dunderprodukter i vilket fall som helst :)

Gissar att han ägnat oändliga timmar åt forskning men glömt att testa skillnaden själv...

2010-02-24 @ 21:20:10
URL: http://tillagnatminmoder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0