Zzzz...so...very tired

Hur vet du att du är trött?

Du somnar på bussen hem. Du orkar inte shoppa fast du har en hel timma i Sundsvall och det nyss varit lön. Du slentrianköper en kjol som du inte ens ids prova. Japp, sån var min eftermiddag.

Inte ens en Cola och en snus piggade upp, och då är det illa. Lägg till att det ser ut som ett satans bombnedslag härhemma och vi snart får finbesök. OCH Johan jobbar sent. Nepp, bara att kavla upp ärmarna, hoppa in i duschen och sen sätta igång med operation sanering. Smell you later.


Jag har i alla fall en väldigt snygg scarf. Den är jag väldigt nöjd med. Fin fin fin.

Men å andra sidan är det förresten så konstigt att man blir trött och somnar när det är ungefär den här utsikten jag får njuta av varje dag. Varje resa. Man kan ju bli tung i sinnet för mindre... Östrandsfabriken. Underbar. Och så det här förbannade vädret - ge mig vår vår vår nu!!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är INTE ledsen att jag flyttade ifrån den där trista synen (Östrand alltså, inte dig ;-).

2010-04-01 @ 19:58:38
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: KateWellings

Haha nej i Vivsta vill man inte bo! Men Bergeforsen är grejer det ;)

2010-04-01 @ 21:47:18
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0