Saker jag inte kan göra eftersom jag är SJUK!!!!!

Gå på personalfest med mitt nya roliga jobb. Det var ju väldigt väldigt dålig timing det...

Städa upp i ghettot härhemma. Johan gör sitt bästa, men att jobba heltid och ta hand om mig är mer än nog även för den bäste...

Prata i telefon. Det hörs liksom inte vad jag säger.

Snusa obehindrat. Det s v i d e r.

Plugga tenta. Huvudet är fyllt av någon grötliknande substans. Bara den här meningen tog sin lilla tid att skriva...



Fan vad less jag blir. Orka ligga i sängen hela dagarna och pilla sig i naveln? Jag vill vara pigg, frisk och aktiv. Come on!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, det verkar som att det var riktigt elaka baciller. Tur att dom inte tog fäste på oss. Ronja har varit snorig och hostig i veckan men ingen feber och hon är pigg. Vi har en praktikant i affärn som har varit hemma i flera veckor nu med svininfluensa. Läskigt! Jag har fan inte tid att vara sjuk, 100 grejer att göra framöver. Imorgon är det möhippa för Maria. Spännande! Vi ska rida :-) Krya på dig nu gumman så du kan komma ner i vinter. Vi längtar!

2009-09-25 @ 15:50:23
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0