Familjefejden?!

I helgen blir det krig om vem som får roligast av mig och min boytoy. Jag ska nämligen besöka en 2*25-årsfest i Uppsala - dricka och äta gott och mingla med nästa kull AT-läkare. Ska även få rå om Ebba i helgen, kanske en mysig fika på Fågelsången om bakissjukan inte slår sina klor i oss alltför mycket? En finfin jävla helg tycker jag!

Sambon å sin sida åker till Hufvudstaden med två kollegor för att se Detroit-St: Louis. I Globen. På plats. Jag hatar honom. Jag menar. NHL. Hallå? Var det verkkligen nödvändigt älskling? Fel att jag får komma hem bubblande av nyheter en enda gång? Ja tydligen. Min man måste vara värst?

Missförstå mig rätt, jag väljer hellre min resa anyday. Men det är så typiskt att han inte kan sitta hemma och längta efter mig någongång och ha jättetråkigt när jag är borta. Jäkla tjockhuvud!

Och jag tänker inte fråga ett ord om hur han har haft det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0