Tell me tell me tell me the answer...

I may be a looker, but I ain't no dancer. And no fuckin' revisor heller. Lång helg med långa böcker. Och låg motivation.

Idag fika med fina Emma, och lite tillhörande shopping. Snussuget är fortfarande starkt, men jag har jävlar i mig lite mer tåga i mig än jag trott verkar det som. Och en liten tjuvrökning räknas ju inte... Kanske jag får behålla mitt naturliga garnityr till 50-årsdagen?

Jag har även upptäckt en ny fobi. Nämligen skräcken för att bli utlåst på balkongen och dö en plågsam död av svält... Jag måste antingen ha balkongdörren öppen (så att röken blåser in...) eller ha med mig mobilen ut. Fast - FAST - det inte GÅR att låsa dörren utifrån. Det finns inget handtag ens. Nog för att jag brukar lyckas med det mesta.

Äter som ett svin gör jag också, vilket blir en passande avskedsreplik för någon som tänkt gå på macken och handla sig en french hotdog-meny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0