Saker ni inte vet om KateWellings

Eller snarare saker ni inte vet om geniet bakom KateWellings - moí.

Jag tycker bäst om när bananerna är gröna och kylskapskalla, och skulle aldrig äta en brunfläckig dito.

Jag har dubbla universitetsutbildningar - gymnasielärare och ekonom.

Jag är rätt bra på att sticka och virka, men jag lämnar alltid mina projekt innan de är riktigt färdiga...har många vantar och mössor som "bara ska fästas"...

Jag skrev 1,9 på högskoleprovet och blev förbannad för att det inte blev 2,0.

Jag dumförklarar folk som fnissar istället för att gapskratta.

Jag viker mitt toapapper när jag är hemma och knövlar det hos andra.

Jag har fobi för att få ketchup eller mjölk på händerna.

Jag är väldigt känslig mot äckliga lukter.

Jag kan inte räcka ut tungan.

Jag läser extremt snabbt.

Jag tycker att min mamma är min allra bästa vän.

Jag är väldigt skadeglad när människor jag inte gillar får problem.

Jag kan inte sova om lakanet är skrövligt.

Mina fötter är antingen som isbitar eller spisplattor - aldrig lagom men å andra sidan aldrig svettiga heller.

Jag har googlat saker för att imponera med fackkunskaper i specialämnen i rent raggningssyfte.

Min bästa motivation är när folk tror att jag inte ska klara en viss sak.

Jag tycker att det är sjukt viktigt med pengar på banken.

Jag har aldrig sett mina föräldrar fulla.

Min första TV-förälskelse var Dr Geoff i Doktorn kan komma.

Jag har aldrig rest utanför Europa.

Jag lagar inte mat när jag är ensam, antingen äter jag ute eller inte alls.

Plenty more where that came from. Men inte just nu. Ta-ta.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Vaddå inte lagar mat när du är ensam? Micra en Gorbys räknas väl... ;)

2009-10-23 @ 20:51:24
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0