Reflektion kolon

Inte colon, det är något helt annat (anat??)


Blir mycket bloggat såna här dagar, synd bara att jag inte har så mycket att säga??

Dagens lunch är Maltesers och dagens musik är helt klart min grymma blandning på Spotify. Eller vad sägs om klassiker som:
- Stoppa matchen
- Godis är gott
- Shoreline
- Norrländska präriens gudinna
- Men bara om min älskade väntar
- Cortez the Killer
- Ride the river

Jag är bred på fler sätt än över röven.

Har du jävligt lite att göra kan du ju alltid gissa artisterna. Fuska om du vill, jag blir ändå imponerad. Kan du alla är du välkommen upp på lite mindless chat och en skål pastasallad. Förutsatt att du hjälper mig med skolan givetvis.


Såg även mitt livs första smygjoggare idag. Smygjoggare är ett begrepp som myntats av mina gamla arbetskamrater, och ej ska förväxlas med snyggjoggare. Smygjoggare springer med barnvagn och ger sina barn snuva av draget. Så nu har jag bestämt mig...när jag får unge ska jag också börja konditionsträna. Men for now blir det avancerad tjuvrökning och självömkan. Det är ju för fan lördagkväll och jag är ensam hemma. Och nykter. Annars har jag ett starkt sug efter sprit ikväll faktiskt. Skål.


Kommentarer
Postat av: Ejkej

Men fö fan! Det märks verkligen att du har satt dig för att plugga, när du bloggar såhär aktivt. Höhö!

2009-11-01 @ 20:33:02
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0