Phew...hemma igen

Eller hemma och hemma, vet inte om jag direkt vill klassa 69 kvadrat i Härnta som hemma? Jag är ledsen, men det känns som om jag har växt ur det här. Jag hoppas att "vårat" hus snart lurar runt knuten, det gör jag faktiskt!

Gräsänka sen i lördags, men det har jag väl inte direkt känt av eftersom det har varit full rulle hemma hos mamma och pappa. Eller full rulle kanske var att ta i, men det har varit folk omkring mig och saker att göra, så jag har inte haft tråkigt en enda sekund. Nu har jag lite längtan efter någon söt sak som gärna får komma hem snart, men det är samtidigt inte så dumt att ha totalt mandat på TVn!

Nu ska jag tända lite ljus och ignorera klädhögen som ligger på bordet och vill bli vikt... Kanske ta mig en god liten läskeblask också och invänta lyxfällan. Funderar även på att sprinta ner på ICA och handla lite tilltugg. Det är tråkigt när man inte har någon att skicka... Även är jag väldigt väldigt less på blåsten nu, det blåser fan i mig konstant i den här stan. Jag har inte många knop till övers för Härnösand just nu faktiskt. Inte alls.

Laters mon amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0