Oförutsedda händelser

Japp, p.g.a. såkallade oförutsedda händelser blir jag kvar härnere tills på onsdag eftermiddag. Och det är väldigt roliga och spännande oförutsedda händelser, så det gör mig ingenting...

Jobbade även igår, lite hipp som happ, men det gick ju som vanligt alldeles alldeles perfekt. Var även superduktig i söndags då det gicks i Birsta med Helena hela dagen och endast en ynka kofta och lite kökssaker kom med hem. Och 200 värmeljus såklart - det är höst nu...

Nu ska jag gå och ta mig en macka (mamma har alltid fyllt kylen med goda pålägg när yours truly kommer hem) och sen funderar jag på att med risk för eget liv försöka borsta kattstackarn som släpper en hel del hår. Risken är ju alltid att man blir av med en arb, han är inte världens mest tålmodiga sak den där.

Uppdatering får ni vänta på. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Sis

Ha ha ha ha ha herregud, här går man in på bloggen och ser att oförutsedda händelser sker och samtidigt (!) dyker ett graviditetstest upp i reklamrutan ovanför...jag satte just kaffet i halsen... =)

2009-10-15 @ 20:22:01
Postat av: Åsa

Haha, don't worry!! Ingen bebbe på G här inte :D

2009-10-16 @ 19:16:37
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0