Och dumheten blir snart ens religion...

God morgon!

Snart dags att attackera livet. Har tjuvat åt mig tre bloss nikotin på balkongen, efter 1,5 timmars vakenhet. Börjar jobba om två och en halv timme, så jag vill nog påstå att jag har tid att sitta här...

Det är som om min skalle inte vill fungera riktigt utan snus, och det är väldigt obehagligt. Kan det vara så att en del av mina hjärnceller ersatts av rent nikotin, och att det nu alltså finns små små hål i mitt huvud? Kanske. Det är i alla fall segt att vara dum, så mycket kan vi slå fast!

Igår såg jag Progg på väg, och slog fast att jag verkligen vill vara kompis med Björn Afzelius. Fast det går ju inte. Han är ju död, men ändå. Vissa människor vill man bara hänga med. I mitt fall Björn Afzelius, Per Morberg och den där Sven i Draknästet. De skulle kunna få bli mina mentorer, och lära mig allt de kan. På ett non-perverst sätt givetvis.

Igår kröntes den snusfria dagen med en pizza, som inte ens var god. Vad är det för fel på mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0