Hot Fuzz

Jag gillar verkligen Simon Pegg. En liten, ful, ettrig britt med världens torraste humor. Run Fatboy Run är ju också en höjdare, liksom How to loose friends and alienate people. Se dem. Nu nu nu.

Imorn står familjemiddag på schemat, ska bli väldigt trevligt. Förhoppningsvis tar sig Johan en snus imorn också så han blir som folk igen. Jag är väl inte direkt världens bästa stöd, men jag kan ärligt säga att han är rätt jobbig nu när han inte snusat på tre dagar. Plus att han trackar mig och tycker att jag också bör sluta. Ja det lär ju hända...

Nichts, nu blir det sängen, tänkte försöka komma upp i vettig tid imorn, men det är ju så skönt att sova nu när jag har tagit fram mitt tjocka täcke. Det blir liksom väldigt varmt och härligt därunder, i kontrast till de 22 grader vi har i vårt sovrum. Förstår inte varför jag blir så frusen just när jag sover??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0