Groovy baby, groovy...

Dagens outfit blir nog tofflor och morgonrock. Och en skolbok på magen. Idag ska jag lära mig allt om koncernredovisning.

Ni som tycker att jag är tråkig och hemlighetsfull gällande mitt jobb..jag vet. Helst skulle jag bara vilja skrika ut hur kul det är och vad sjukt mycket jag lär mig på dagarna, men eftersom vi har en ganska sträng tystnadsplikt så känns det bättre att inte säga nåt alls än att riskera att trampa på fel sida av den gränsen. You understand? Kan dock säga att bank- och finansvärlden lätt är ett ställe där jag skulle kunna bli kvar och utvecklas i många många år. Som det känns just nu i alla fall, har aldrig gjort nåt roligare tror jag! (Sängtestare åt Hästens har jag iofs inte provat än...)

Nu är "vårat" hus uppe på 1,1, miljon och jag säger bara STUPID!! Herregud, det var ju ändå en hel jävla del att göra där, nytt kök och badrum for example... Men det är klart, tycker man att en kåk i Bergeforsen, som visserligen har ett grymt läge men ändock bara 1500 kvm tomt, är värd så mycket pengar så får man väl tycka det. Men det gör inte vi! Såååå...det verkar som att vi blir kvar i Härnta ett tag till ändå då...

Nu ska jag ta och vakna till liv igen, är inte riktigt med i matchen känner jag. Kanske lite pluggodis gör mig pigg?

Fridens liljor alles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0