Good girl, bad day

Satt uppe till ett inatt för att göra klart skolan. Sen raglade jag in i badrummet för att snabborsta tänderna och kasta mig i sängen. Jo just ja...jag har en hel tvättmaskin full med blöt tvätt också...

Så det blev stressvika den torra tvätten på torkställningen och sen upp med den blöta, och hela tiden stod jag och muttrade med tandborsten i mungipan att det var då väl själva satan...

Vi är nog världens mest renliga hushåll. Jag lovar att vi kör åtminstone 3 fulla maskiner i veckan. På 2 personer...


Så idag har jag m.a.o. en rätt så soft dag. Har precis ätit lite "brunch", eller vad man nu ska kalla tre goda Hällakullor (mackor) och en dryg liter julmust. Anna Skipper skulle ge mig smisk. Men det är julmustens årstid nu, jag tjuvstartar tidigare och tidigare för varje år... Funderar även på att titta ner till Farbror Alice och prova ut ett par nya jeans...men jag vet inte om jag orkar. Fast jo. Fast näe...vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0