Dagens tobaksfacit so far...

1 Granit Vit, inne i käften i cirka tre minuter innan jag ångrade mig och ersatte den med en Onico.
1 Blå Blend. Rökt i 4 etapper, dvs. knappt 2 bloss/sittning. Smakar piss och skit men lugnar raseri.
4 Pingvinstång lakrits/mint. Glufs på knappa minuten.
1 påse Turkisk peppar.
1 påse Extra White
8 Onico Peppermint
Sova i soffan i två timmar
Läsa 25 sidor skola
Ont i huvudet.
Vill ge upp.
Fortsätter, av rädsla för tandlossning.
100 g Marabou original
1 banan (nyttighet...)
Jordnötter
Obegränsade mängder Portello.

Så, jag lär inte drabbas alltför hårt av nikotinrelaterade sjukdomar i framtiden. Fetman tror jag däremot jag kan anses ha som i en liten ask. Kom fram och säg det till mig vettja så får jag en legitim anledning att slita huvudet av nån jävel, för det är faktiskt det jag vill mest av allt just nu. Call me fatty!

Ät skit

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Jag håller mig från att föreslå en fika på några veckor. ;)

2009-10-27 @ 19:17:12
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0