Dagens bästa!

Kom precis på att det är inatt man får sova en extra timma. Minns min bästa klockställning någonsin. Jag var väl cirkus 22 år och inne i min mest intensiva festperiod. Dvs. den tiden då man fullständigt gav fn i om man skulle upp och jobba dagen efter - man härdade. Det här var en sån natt, klockan var väl runt halv fyra och vi satt som vanligt på Big Boy och slaskade i oss hamburgare. Jag hade grav ångest eftersom jag var ganska så lullig och skulle jobba i kassan 12-19:15 på söndagen. Då kläcker någon, jag minns inte vem, ur sig den gudomliga meningen "men Åsa, du får ju sova en extra timme inatt". Tack Gud var det enda jag tänkte. Jag blev dock inte aktivt religiös på kuppen, men har sällan kommit närmare.

Kvällens bästa var när Viggo 2 år tar ut mina svarta stövletter med hög klack och säger "Johans skor". Jajjamän. Tant Johan.

G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0