Avd. Hur tänkte du där?

Ägnade mig precis åt det facila nöjet att klippa tånaglarna, men kom snart på att det var ett misstag. Läset nyligen på nån blogg (tror det var Blondinbellas) att hon hade varit och fått manikyr och pedikyr. Pedikyren hade toppats med en snygg FRANSK manikyr...PÅ FÖTTERNA?!

Min fråga är då helt enkelt: hur fan tänkte du där? Att du håller på att spara ut till långa snygga tånaglar, och vill ha en riktigt tydlig vit utväxt?! Inget genomskinlnigt här inte, en klart definierad vit halvmåne ska det vara minsann... SNYGGT!!!



Själv klipper jag bort allt det "vita" på tånaglarna...vet ju inte hur ni gör men jag har svårt att tänka mig en tånagel "på utväxt"... Är man riktigt vig kan man ju såklart gnaga av dem också. Men det rekommenderas inte officiellt här på bloggen...

Förresten. Fenomenet fransk pedikyr går under samma kategori som tåring. Ett satans otyg. Ett fult satans otyg.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tummen upp för att hamstra! Jag ska nog ta mig ett snack med Johan jag. MOHAHAHA!

2009-10-08 @ 15:21:56
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0