Walk the line

Fredagsmys med en riktigt bra film. Om en riktigt bra artist. Hela filmen är bra, men min favoritscen är ändå den när hela Carterfamiljen kör iväg Mr Cashs knarklangare med gevär. Det är äkta kärlek, och jag får lite ståpäls varje gång jag ser den här filmen.

Något som jag dock inte förstår är varför man köper soundtracket till en film som handlar om en artist. Walk the line, Mamma Mia etc. Visst sjunger Joaquin och Reese bra, men de är ju inte ens en piss i Mississippi om man jämför med originalen?! Jag köper hellre en riktig Cash-skiva om jag får välja...


Kommentarer
Postat av: Maria-Thérèse

"när hela Carterfamiljen kör iväg Mr Cashs knarklangare med gevär. Det är äkta kärlek"



Underbart formulerat :)



Jag bara undrar: Vad har du och jag någonsin fått för att vara smarta och plugga dubbelt och ha flera hundra akademiska poäng? Va, va, va?



Du är åtminstone blond. Jag tror vi skulle kunna göra något av det här. Kan du bli lite dummare? Spydigare? Kan jag på något sätt coacha dig och så delar vi på pengarna? ;)



2009-11-21 @ 15:04:58
URL: http://www.afiori.com
Postat av: Maria-Thérèse

It's a deal! Jag tror inte heller man får använda sådana ord som "referenser" eller "sådana".



asså fan ba snygga mina ben ser ut i den här haaaaha



Glömde kolla in dina bröst; kan du tänka dig att vid behov fylla upp med industrisilikon? Snabbare och billigare än vanligt har jag hört. Så slutar jag använda semikolon.

Har ju redan bloggat om mina kläder idag - see, jag tränar!

2009-11-21 @ 15:52:13
URL: http://www.afiori.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0