För jag har bara regn hos mig

Idag regnar det...igen. Snöblandat, men det är regn när det når backen. Trist trist trist. Jag gillar den tidiga hösten och jag gillar vintern, men november är en helv och hållet meningslös månad i mitt tycke. Och fryser gör man också. Jämt.

Plugga ska det göras idag, har inte alls haft tiden och orken att göra det på sistone, vilket gör att jag sparkar mig själv rätt rejält i baken nu. Dåligt planerat! Men det har varit väldigt mycket jobb på sista tiden vilket jag faktiskt har prioriterat. Rätt eller fel? Rätt anser jag, jag gillar verkligen mitt nya fina jobb och känner att jag lär mig så sjukt mycket matnyttigt där. Men det är ju tråkigt att dygnet inte har 40 timmar...

Läste Allehanda idag, och man slutar aldrig förvånas över hur neggo-pretto makthavarna i Härnta är. Är det bättre med 200 SIDA-ledamöter som inte spenderar en krona i stan, eller nån jävla festival på Mubba som finansieras med skattepengar än 1500 turister som kommer hit på egen bekostnad och lyfter kommersen i den här lilla hålan? Eva Goes du är ett skämt i den här artikeln tycker jag! Men det är väl ytterligare ett steg i stans profilering av sig själv som något slags sista fäste för den trädkramande hippierörelse som i resten av världen dog ut på 70-talet?! Och folk kan bli rädda...själv är jag rädd att gå själv genom stan en lördagskväll för att det kan stå en överfallande våldtäktsman bakom buskarna i stadsparken, vad gör DU åt det Eva? Jävla trams...jag blir så förbannad. Mer blått åt folket.

Hur som haver, nu är det time for books. Guten morgen.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

I like the greens men Eva Goes förstör precis allt i den här stan. Jämna Härnta vid grunden och anlägg nationalpark så kan hon bo i en trädkoja och fiska i nattviken. For fucks sake!

2009-11-08 @ 20:08:30
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0