Eternal sunshine?

En hel dag med solsken, och så mycket lättare allt känns. Det är något visst med höstdagar när luften är så där krispigt frisk att man önskar att man kunde ta en tugga. Nackdelen är att längtan efter ett eget hus blir ack så mycket starkare. Vi råder bot på det medelst besök hos vänner med hus.

Samtidigt är jag glad att drömhuset inte dykt upp ännu. Ett halvår kvar, sen lämnar vi lägenhetslivet för att aldrig mer återvända. Jag tänker bo i mitt hus tills de bär ut mig i kista, inga trevliga plusboenden för denna dam - nej tack!

Ikväll ska vi bli bjudna på middag hos storbloggaren Ebo och hans bättre hälft - den fagra Ellen. Fajitas står på menyn, och kanske nåt smarrigt till efterrätt... Smarrigt är förövrigt ett fantastiskt ord, som verkligen låter som sin betydelse. Smarrigt - smaka på ordet och känn det vattnas i munnen...

Nu ska jag ta och surfa en stund på hemnet.se och se om det har dykt upp något spännande. Har du en herrgård till salu i 060-området så kan du ju höra av dig.

Kommentarer
Postat av: Maria-Thérèse

Jag har inte Photoshop! Men om vi börjar dra in cash kanske jag köper :D



Sol! Sol! Sol! Mer sånt.

Själv letar jag 3:a.

2009-11-21 @ 16:04:57
URL: http://www.afiori.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0