Det är en mätt kväll nu

Varför ska man bara fortsätta stoppa i sig fast man är så mätt att man nästan tuppar av? Det är en av livets stora gåtor. Nu har vi i alla fall kommit hem efter att ha ätit en massa fondue och toppat av det hela med några After-Eightpäron med glass. Mmmmm. Vilde Viggo bjöd som vanligt på underhållningen, och nu är jag så trött att jag nästan somnar sittande i soffan...

Imorgon ska jag nog ta och vara lite duktig, om det inte är så att jobbet ringer och vill ha mig på plats. Jag hade tänkt plocka ur lite skåp och röja inför advent. Våttorka golven och kanske rent av göra ett dagsverke i duschkabinen. Det är rätt trist att städa, men kommer man över den där första 30-minutersgränsen så kan man ju i princip hålla på hur länge som helst. Så jag hoppas nästan lite att jag blir ledig imorn, för det skulle vara väldigt skönt att få storstäda.

Och är det någon som vill ha en Malm sängstomme i björk, med två sängbord och en fast Sultan-madrass 160 bred så kan ni få hämta den på Brännan för en skälig penning. Annars har jag lovat Johan att han får hoppa sönder den!!

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0