Wolverine

Jag gillar Wolverine. En bra film, lagom lång. Det innebär att ingen kisspaus behövdes. Det är en av mina mer obekväma ögonblick - när det ska knölas förbi 10 sura tanter på vägen mot utgången. Dessutom drar man ut på besöket in i det sista, vilket brukar innebära att man missar en relevant del av slutet. Men alltså - en bra och lagom lång film.

Ser ni likheten? Förstår ni varför jag valde just honom till min i nöd och lust? Bra!

 <-- notera klorna

Nu är det snart dags att sova. Ska göra en guest-appearance på HH imorn i väntan på chefsjobbet. Alltid kul att få lukta skinka. Men jag har ett knep. Alkoholister räknar saker i antal helrör, jag räknar i linnen och skor. Imorn tjänar jag ett par jeans och ett par skor. Det gör det värt det. Vad räknar du i min vän?

Nu blir det sängen med min klolöse Wolverine. Fniss. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0