Where the action is

Jag vill jag vill jag VILL!

Ska nog slantas upp. Lädret ska glappa som en gäddkäft. För fredagen den 12/6 spelar Mr Neil Young i gamla Svedala. Snålade ur att åka på Way out West ifjol och har ångrat mig bittert ända sen dess. Men i år...då jävlar! Jag hoppas det finns gott om biljetter, tänkte boka nu. Solsken, festivalöl, en finfin palestinasjal, slitna jeans, mjukglass och Neil. Jag har svårt att tänka mig en bättre dag så här på rak arm.

Ja, det bor en 50-årig gubbe i mig. Jag kallar honom Gösta. Han går igång på lager, gubbrock och tubsockar. Och rotmos med fläsklägg.

Har jobbat hela dagen, så jag käner mig lite seg. Ni får nöja er for now alltså.

Ska ni på Neil, dra iväg en blänkare så bjuder jag på en mjukglass på plats!

Kommentarer
Postat av: Håkan

fram med glassen, med topping. Jag bokade biljetter förra vecka, blir grymt!

2009-05-04 @ 22:24:57
URL: http://barens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0