When the aimless blade of science slashed the pearly gates.

It was then that I knew I'd had enough.

Det är moln och regntungt idag. Roligt att vara "ledig". Fast jag ska åka bil till Sundsvall tur och retur. Gå på kursintro. Åka hem. Laga köttfärssås. Så det gör egentligen inte så mycket att det regnar.

Blev inget biljettbokande igår. Men kanske idag. Kommer att bli tight dock. Johan  lär inte kunna ta ledigt fredag. Det innebör att vi skulle kunna åka tåget vid 13. Framme runt 17-18. Undrar vilken tid Mr Young kliver på?

Perssons Pack ska också bli en höjdarupplevelse.

Jag betar av husgudar i år. Oasis i januari, Young i juni. Det enda som fattas är att Afzelius reser sig ur graven och kör en julturné?!

Nej, nu ska jag göra mig vacker. Eller i alla fall ta på mig jackan. Sen blir det Sundsvall baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0