Varför jag är så duktig

Jag ska prova ett sånt där lamt självhjälpsknep. Som ni ser tror jag inte på det över hövan... Man ska där lista tre saker varje dag som man är nöjd med. Om sig själv alltså.

Idag...
...har jag pluggat en massa - det var väldigt bra gjort.
...tog jag mig tid och fixade håret - det blev väldigt fint.
...har jag diskat och tvättat kläder - det behövdes verkligen.

Nej, jag vet inte om jag som genom ett trollslag blev en bättre människa av det där?

Nu ska jag i alla fall brottas ett varv med dammsugaren, skriva lite mer skola och sedan kanske ringa en vän?

På priolistan för kommande vecka toppar två seminarier, en tenta och bokning av klipptid. Bankbesök, golfspel och poweryoga hamnar som bubblare. Ska även gå och bli en tusenlapp fattigare på ansiktstvätt/vatten/kräm - bara för att det är så jämans bra produkter. Sen ska jag nog troligtvis sova sova och sova. Jobbar lördag så jag gissar att det kommer att bli si och så med orken. Men om två veckor har jag i alla fall en sak mindre på agendan. Då är det ta mej tysken sommarlov. Ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0