This is a song

Suck och stön, mätt och trött. Men skola som vanligt. Imorn blir ju inte mycket gjort. Vi får väl se om jag orkar mer ikväll?

Studenttider på stan, småbarn som leker vuxna. Spännande. Det var några år sedan. Troligtvis den lökigaste tiden i hela mitt liv. Kan sakna ansvarslösheten emellanåt. Det var inte många måsten då, även om man tyckte det. Mest bra vänstermusik på högsta volym i valfri ny blank bil. Vi spelade Staten och Kapitalet i en sprillans Volvo eller Renault och tyckte vi var skönt annorlunda. Lite lagom fejk-kommies sådär.

Greys rullar på TVn, en helt ok sjukhusserie. Men det är klart... De flyger ju inte plan och säger G'day mate. Så jag är nog inte överdrivet imponerad. Nu åter till min matlagning. Det har kockats thai till idag, och köttgryta till frysen. Finfint.

Morgen golf. Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0