This abend

Lökat framför datorn/TVn/med bok nu i x antal timmar. Läst lite skola och skrivit på PM - mycket håglöst kan tilläggas. Jag känner mig sjuk och trött och öm i hela kroppen. Nej det är inte någon höjdarkväll precis.

På pluskontot finns ju att jag har en sötnos som tar hand om mig. Och det faktum att vi ska äta hemmagjorda hamburgare till middag. Något av en fredagstradition, givetvis med stora mängder dressing.

Imorgon ska det ageras vuxen - dvs jobba och tjäna slantar. Jag önskar mig en rik barnlös urgammal faster i Amerikatt...Tänk så bra det skulle kunna bli. Alternativt gör jag en slumdog och anmäler mig till Vem vill bli miljonär. Jag kan ju nästan allt i hela världen.

Vi ses således snart, i en TV nära dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0