Sex säljer?

Ska bli spännande att se om läsarantalet når oanade höjder när jag nu snuskar till det rejält? En BILD på MIG i BIKINI! Lova att ni hojtar till om ni hittar mig som omslagsflicka på en polsk eskortfirmas hemsida.

Men men, hur det nu är var så tyckte jag att bikinin var El Kitscho Grande. Eller enkelt uttryckt - så fel att den blir rätt! Det känns som om killarna i Velvet Goldmine skulle vilja hångla med mig i den här trasan. Och kanske låna den också? Iggy Pop - is this your cup of tea? Rule Britannia.
Bara 79 blygsamma pix på Gina!


Vad tror du Ejkej - har jag klivit över tröskeln nu och blivit en riktig bloggare. Snart kommer "Dagens raffset-bilder" - jag lovar...

Kommentarer
Postat av: Jossan

SÅÅÅ SJUKT SNYGG BIKINI! Galet alltså! Brings me back to Oasis... Dom rullar i min ipod ibland. Still going strong. Ja just det...du var ju på konserten för ett tag sen. Jävla lyllo! :-P

2009-05-28 @ 14:07:40
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Ejkej

Helt underbart! Ser fram emot raffsettbilderna. Men tycker dock att du behöver sola mer. HALLÅ! ;)

2009-06-01 @ 10:59:44
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0