Put your freak on - fjortisbloggarna

Ny folksjukdom på G? Fjortisbloggarna, (som jag följer för att jag måste reds amn.) har gjort det till sin grej att ha ett alterego.

Nu är det ju inte jag, Petronella Svanslös Jönsson som tycker att vi ska gasa ihjäl alla mexikanare så vi slipper svininfluensan, det är ju Pettis här, mitt alterego som gör det. Och Pettis är ju inte jag, fast ändå...eeeh...öööh...

Idioter. Det är allt jag har att säga. Bara för att jag har valt att döpa min blogg till KateWellings så inbillar jag mig inte att jag - the real deal - slipper kritik. Schitzofreni verkar kunna bli den nya innesjukdomen 2009. Grattis!

Någonstans måste man ju fatta att jag är jag, och vad jag lägger ut till allmän beskådan på nätet kommer troligtvis att bita mig i McD-röven senare. Av just denna anledning får ni heller aldrig se bilder på mig i underkläder i den här bloggen. Så är det vad ni går och hoppas på så är jag ledsen. Ett tips då är att sätta er på OKQ8s tak med en riktigt bra kikare. Si så där ja. Klart och betalt.

Nu middag. Gott gottigottgott.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! Ja han är det finaste jag nånsin har sett! =)

2009-05-05 @ 17:12:05
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Ejkej

Meh! Inte ens en ynka liten bild med upptryckta tuttar och en korsett? Sj ska jag genast lägga ut lite bilder på mig själv i ammningslinne!

2009-05-05 @ 21:20:55
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0